آبادان؛

لزوم مراجعه زائران اربعین به سامانه حج و زیارت از 15 مرداد

زائران اربعین از 15 مرداد به سامانه حج و زیارت مراجعه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرماندار خرمشهر در نشست ستاد اربعین گفت: احداث دو پارکینگ در حال انجام است و باید منطقه آزاد اقدامات ماندگاری داشته باشد.

ولی‌الله حیاتی افزود: افرادی که امسال قصد حضور در اربعین حسینی را دارند باید از روز 15 مرداد به سامانه حج و زیارت مراجعه کرده و نام خود را ثبت کنند.

وی گفت: زائران باید در زمان‌های اولیه به سامانه حج و زیارت مراجعه کنند تا ویزا خود را دریافت کنند و دریافت ویزا را به روزهای آخر و پایانی موکول نکنند.

فرماندار خرمشهر با دادن تذکر به مسؤولان کمیته های ستاد اربعین افزود: مسؤولان کمیته‌ها از انتشار اطلاعات و دادن مطالب به رسانه ها خودداری کنند، چون ممکن است با انتشار بحث‌های نامناسب باعث ایجاد مشکل در سطح کشور شود.

حیاتی گفت: ستاد اربعین خرمشهر از تشکیل کمیته‌های مختلفی ایجاد شده است که از مهم‌ترین این کمیته‌ها، کمیته زیر‌ساخت است.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند در سال گذشته و امسال هم در بحث زیر‌ساخت‌ها اقدامات خوبی انجام داده است و با توجه به اینکه امسال هم خبری از کمک‌های ملی نیست، باید از امکانات منطقه آزاد و محلی استفاده شود.

مسؤول ستاد اربعین حسینی (ع) گفت: با کمک مسئول کمیته زیر ساخت و مسئول کمیته انتظامی از تمام زیرساخت‌ها بازدید میدانی کردیم و با توجه به اینکه تا اربعین زمان کمی وجود دارد، باید مدیریت زمان وجود داشته باشد.

حیاتی افزود: باید زیر ساخت پارکینگ میدان مقاومت انجام شود و در راه‌آهن ایستگاهی برای مسافران زده شود و باید این امر توسط کمیته زیر‌ساخت مدیریت شود.

وی در رابطه با پارکینگ 50 هکتاری گفت: کارهای اولیه این پارکینگ در حال انجام است و باید دور برگردان در آن تعبیه شود و همه امکانات لازم برای جاده از جمله رفع گودی‌ها، ایجاد علائم رانندگی، چراغ و... ایجاد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.