به 11 حادثه جاده ای در طرح نوروزی هلال احمر امدادرسانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت:از ابتدای طرح نوروزی 95 بیش از پنج هزار و 350 نفر از کاروان های راهیان نور درمان سرپایی شدند.

علی خدادادی افزود:از زمان آغاز اجرای طرح امداد تعطیلات نوروزی تا چهارم فروردین ماه، نیروهای امدادی هلال احمر به 40 حادثه دیده در 11 حادثه جاده ای امدادرسانی کردند که از این تعداد 19 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: از دیگر اقدامات عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان می توان به پوشش امدادی کاروان راهیان نور اشاره کرد که تاکنون به بیش از پنج هزار و 350 نفر از زائران سرزمین های جنوب خدمات امدادی سرپایی ارائه شده و 11 نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از 26 اسفندماه سال گذشته افزود:این طرح که از سوی اعضای جوان اجرا می شود، تا 15 فروردین امسال ادامه دارد.

خدادادی گفت: از ابتدای این طرح بیش از 950 عضو جوان هلال احمر خوزستان مشارکت داشتند که بیش از 50 هزار مسافر از خدمات این پست ها بهره مند شدند.

وی افزود: 780 نفر نمازگزار از خیمه های نماز، یک هزار و 600 نفر از فضاهای دوستدار کودک و یک هزار و 100 نفر از ایستگاه های سلامت این جمعیت استفاده کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه در طول اجرای طرح نوروزی تا کنون بیش از 15 هزار نقشه، 16 هزار بروشور و 14 هزار از سایر اقلام فرهنگی توسط جوانان این جمعیت در بین مسافران نوروزی توزیع شده است، گفت:همزمان با آغاز طرح های نوروزی اکیپ های سیار امدادی وی‍ژه در جاده های استان مستقر شدند.

طرح امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از 25 اسفند پارسال آغاز شده و تا 15 فرودین ماه امسال ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.