تاکنون ۳.۵ میلیون زائر راهیان نور وارد مناطق عملیاتی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در خوزستان گفت: از اردیبهشت سال قبل تا به امروز بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار زائر ر اهیان نور از مناطق عملیاتی دیدن کرده اند.

سردار یعقوب سلیمانی افزود: راهیان نور حرکتی است که با آن می توان انقلاب اسلامی را تا مدتها بیمه کرد زیرا اغلب شرکت کنندگان در این اردوهای معنوی، جوانان و آینده سازان این کشور هستند.

وی گفت: امسال شاهد افزایش حضور کمی و کیفی کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و سیر صعودی اعزام مردم به سرزمین های نور هستیم به طوری که تا به امروز بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار زائر راهیان نور از اردیبهشت سال ۹۴ تا به امروز از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند .

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: پنج استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه، بوشهر و هرمزگان در ایام نوروز آماده پذیرایی از کاروان های راهیان نور هستند .

سردار سلیمانی با اشاره به ظرفیت اسکان در استان خوزستان گفت: خوشبختانه در شمال، مرکز و جنوب خوزستان با احداث اردوگاه و زائرسراها، مشکلی بابت اسکان زائران راهیان نور نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.