12 واحد صنفی متخلف بهداشتی به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی در تهیه و توزیع مواد غذایی از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون در مازندران پلمپ و تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: : این واحدهای صنفی متخلف تا یک هفته پلمپ و تعطیل خواهند بود و پس از رفع نواقص و تعهد سپردن برای رعایت نکات مورد نظر، بازگشایی می شوند.

رستم مژده افزود : دو هزار و 436 مورد بازرسی و نظارت بهداشتی هفت روز گذشته بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی مازندران صورت گرفته است.

وی گفت: 512 نفر از متصدیان صنوف تهیه و توزیع مواد غذایی مازندران در این مدت اخطاریه بهداشتی داده شد که در صورت تداوم رعایت نکردن نکات لازم ، پلمپ می شوند.

مسول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: کشف و معدوم کردن هزار و 851 کیلو گرم مواد غذایی فاسد را نتیجه بازرسی از مراکز عرضه و توزیع استان در این مدت برشمرد.

وی افزود : در تعطیلات نوروزی امسال 23 اکیپ بازرسی شهرستانی و دو اکیپ بازرسی استانی با حضور یکصد کارشناس بهداشت محیط فعالیتشان را از اسفند ماه 94 آغاز کردند و تا 15 فروردین ادامه می دهند.

وی گفت: این گروهها روزانه 50 مورد بازرسی از واحدهای عرضه کننده مواد غذایی و دیگر صنوف مرتبط با عرضه خدمات به مسافران نوروزی انجام می دهند .

انتهای پیام /


برچسب ها: ساری ، تخلف ، بهداشتی ، پلمپ ، تعطیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار