18 واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی در تهیه و توزیع مواد غذایی از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون پلمپ و تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: این واحدهای صنفی متخلف تا یک هفته پلمپ و تعطیل خواهند بود و پس از رفع نواقص و تعهد سپردن برای رعایت نکات مورد نظر ، بازگشایی می شوند.

رستم مژده افزود : پنج هزار و 571 مورد بازرسی و نظارت بهداشتی از اغاز تعطیلات نوروزی تاکنون بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی مازندران صورت گرفته است.

وی گفت : در این مدت به 729 نفر از متصدیان صنوف تهیه و توزیع مواد غذایی مازندران اخطاریه بهداشتی داده شد که در صورت تداوم رعایت نکردن نکات لازم ، پلمپ می شوند.

مسوول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مازندران کشف و معدوم کردن چهار هزار و 441کیلوگرم مواد غذایی فاسد را نتیجه بازرسی از مراکز عرضه و توزیع استان در این مدت بیان کرد گفت : نظارت بهداشتی بر فعالیت صنوف عرضه کننده مواد غذایی در مازندران همه ساله در ایام تعطیل بویژه تعطیلات نوروزی به خاطر حضور میلیونی گردشگران تشدید می شود.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که در تعطیلات نوروزی امسال 23 اکیپ بازرسی شهرستانی و دو اکیپ بازرسی استانی با حضور یکصد کارشناس بهداشت محیط فعالیتشان را از اسفند ماه 94 آغاز کردند و تا 15 فروردین ادامه می دهند.

این گروهها روزانه 50 مورد بازرسی از واحدهای عرضه کننده مواد غذایی و دیگر صنوف مرتبط با عرضه خدمات به مسافران نوروزی انجام می دهند .

انتهای پیام /


برچسب ها: ساری ، ذره بین ، بهداشت ، پلمپ ، تعطیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.