وزارت دفاع روسیه اعلام کرد رابطه نظام ترکیه با تروریستهای داعشی با مدارک و شواهد به اثبات رسیده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، ژنرال ایگور کوناشینکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: رابطه نظام ترکیه با تروریستهای داعش با مدارک و شواهد به اثبات رسیده است. تحقیقات شبکه تلویزیونی آر تی روسیه نیز این را ثابت کرده است. تحقیقات این شبکه بار دیگر نشان می دهد نظام ترکیه به صورت مستقیم از تروریستهای بین المللی فعال در سوریه، حمایتهای آموزشی و مالی می کند. 

این شواهد و مدارک نیز تازگی ندارد چرا که وزارت دفاع روسیه نیز چند ماه پیش به خبرنگاران خارجی و روسیه ، شواهد و مدارک انکارناپذیری از دخالت ترکیه و سرانش در سازماندهی سرقت نفت سوریه و دادن مهمات و سلاح به تروریستها ارائه کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
ذاتا ما در پیگیریهای حقوقی بین المللی بسیار ضعیف هستیم و مسئولین در بیخیالی محض هستند ، امریکا و اروپائیها با یک دروغ خنده داردارایی های ما را بالا میکشند ، ما که برای تمام جنایتهای انان سند و مدرک داریم چرا شکایت نمیکنیم ؟
Netherlands
ناشناس
۰۲:۵۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۵
شک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۶ فروردين ۱۳۹۵
آقا پوتین، در روسیه، سوسیالیس وکومونیست کافر وجود دارند وهمین طور در ترکیه داعش کومونیست سوسیالیس وجود دارد،وبه نظر خودم بعضی سیاستمدارن ترکیه روسیه سعی دارند جنگی بین دوکشور راه اندازی کونند تا دین کاتولیک مسیحی اسلام ضعیف شوند،تا حکومت را از دست شما ،آقا پوتین وآقا اردوغان بگیرند
آخرین اخبار