عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است؛ حملات اخیر نتیجه سیاست‌های غلط سران اروپایی بود.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به حملات تروریستی اخیر در «بروکسل» گفت: حملات بروکسل نتیجه سیاست‌های غلط سران اروپایی است.

وی افزود: معتقدم اروپایی‌ها در اصل توسط صهیونیست‌ها و پس از آن، توسط ارتجاع منطقه مرتکب سیاست‌های غلطی شدند که ماحصل آن حملات تروریستی بروکسل بود. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به سازماندهی گروه‌های تروریستی در منطقه گفت: زمانی که سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی به همراه عربستان در منطقه با شکست روبرو شد استکبار جهانی در پی رویارویی مسلمانان،‌گروه‌هایی چون داعش را پرورش داد که سران این گروه‌ها کاملا وابسته به استکبار و صهیونیست‌ها بودند.

کوثری ادامه داد: در پی گذشت زمان این گروه‌ها صحنه‌هایی را مشاهده کردند که خلاف مواردی بود که به آنها گفته می‌شد و نهایتا این گروه‌ها به این فکر افتادند که عامل اصلی‌شان چه کسانی هستند، تا در مقابل سران کشورهای اروپایی و استکبار جهانی را دیدند.

وی با بیان اینکه حملاتی نظیر حملات بروکسل، به نظر نمی‌رسد پایان حملات تروریست‌ها در اروپا باشد، تاکید کرد: در حال حاضر گروه‌های تروریستی سازمان دهی شده منطقه با حملات انتحاری خود در اروپا به دنبال اقدامات تلافی جویانه با غرب هستند که البته باید به این نکته اشاره کرد که ما به هیچ وجه این حملات و تحرکات تروریستی را قبول نداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، بروکسل ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار