مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از اسکان 59 هزار نفر از میهمانان نوروزی در اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان تا پایان روز گذشته(جمعه، ششم فروردین) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سلیمان محبی افزود: تا پایان روز گذشته 9158 خانوار در مدارس، میهمانسراها و دیگر اماکن اقامتی آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

 محبی با بیان اینکه نوروز امسال 24 پایگاه کار پذیرش اسکان مسافرین نوروزی در استان کرمانشاه را بر عهده دارند، گفت: چهار مورد از این پایگاه‌ها در شهر کرمانشاه استقرار یافته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه ظرفیت شبانه روزی اقامتگاه‌های آموزش‌و‌پرورش استان کرمانشاه را در نوروز امسال 15 هزار نفر عنوان کرد و افزود: نوروز امسال 235 مدرسه، 14 خانه معلم و شش اردوگاه دانش آموزی برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

محبی با بیان اینکه اسکان میهمانان نوروزی در اماکن اقامتی آموزش و پرورش از 27 اسفندماه آغاز شده، گفت: این مراکز تا پایان تعطیلات نوروزی آماده اسکان میهمانان نوروزی هستند.

محبی با بیان اینکه ثبت نام برای اقامت در اماکن اقامتی آموزش و پرورش به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می‌گیرد، گفت: علاوه بر فرهنگیان دیگر اقشار جامعه نیز می‌توانند از اماکن اقامتی آموزش و پرورش استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه وضعیت اسکان میهمانان نوروزی را نسبت به سال گذشته در حال رشد عنوان کرد و گفت: تاکنون شاهد رشد 50 درصدی اسکان میهمانان نوروزی نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: نوروزی ، مسافران ، اسکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.