کرمانشاه؛

افزایش ورودگردشگران به شهرستان گیلانغرب

فرماندار شهرستان گیلانغرب از افزایش 20 درصدی ورود گردشگران و میهمانان نوروزی به این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛کرم محمدی اظهارکرد: در نیمه اول تعطیلات نوروزی بیش از 20 هزار نفر از نقاط گردشگری شهرستان گیلانغرب دیدن کرده‌ اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 20 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: در این مدت تعداد 243 نفر در قالب 46 خانوار نیز در سه مرکز اقامتی با 30 اتاق مجهز به امکانات رفاهی تعیین شده اسکان داده شده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: در مبادی ورودی شهرستان نیز بالغ بر 50 تخته چادر و سیاه چادر مناسب بمنظور استفاده مهمانان آماده و ایجاد شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت خدمات رسانی به گردشگران و میهمانان نوروزی و همچنین امکانات ایجاد شده در حد مطلوب و قابل قبولی است.

فرماندار شهرستان گیلانغرب ادامه داد: سه کاروان راهیان نور از استانهای تهران، اصفهان و آذربایجان غربی هم از مناطق گردشگری شهرستان بازدید کرده‌اند و مرحله دوم ورود کاروانهای راهیان نور از امروز به تدریج آغاز خواهد شد.

وی مناطق عملیاتی مطلع الفجر، آوزین، تپه موسوم به شهدای کرج، سد زاگرس، منطقه گردشگری ناودار و ... را از جمله مناطقی اعلام کرد که بیشترین حضور مهمانان نوروزی و راهیان نور را تاکنون داشته است.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: گردشگر ، افزایش ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.