کرمانشاه؛

بهره مندی بیش از97 هزار مسافر نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: تاکنون 97هزار و 320مسافر نوروزی در استان از خدمات طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استفاده کرده‌اند.

بهره مندی بیش از97 هزار مسافر نوروزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمدرضا امیریان گفت: در 9 روز گذشته، 80هزار و 530 مسافر در پایگاه‌های ثابت و 16هزار و 790 مسافر نیز در پایگاه‌های سیار هلال احمر خدمات لازم را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان مراجعه مسافران مربوط به استفاده از خدمات سلامت برای گرفتن فشار و قند خون بوده است، گفت: 22 هزار و 386 تن از خدمات سلامت  بهره برده‌اند.

وی افزود: همچنین 9520 نفر از خدمات فضای دوستدار کودک استفاده کرده‌اند.

امیریان با بیان اینکه امسال نیز با همکاری ستاد اقامه نماز کشور در مسیرهایی که مسجد و یا نمازخانه در دسترس نیست، جهت دسترسی آسان مسافران به مکانی برای اقامه نماز و پاسخگویی به مسایل شرعی خیمه‌های نماز برپا شده است، گفت: در همین راستا 3746 تن از مسافران نوروزی نیز تاکنون در خیمه‌های نماز سازمان جوانان نماز اقامه کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه  با اشاره به توزیع 101 هزار و 464بروشور آموزشی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی تا امروز افزود: 59هزار و 235 نفر نقشه و 27هزار و 100 نفر برشور اطلاع رسانی و فرهنگی و 15 هزار و 129 سایر بسته‌های آموزشی و فرهنگی جمعیت هلال ‌احمر را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.