معاون تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهارگفت: نگاه ما به راهیان نور استخراج سلولهای بنیادین فرهنگ جهاد و شهادت برای تکرار پروژه ای به نام شهید است.

راهیان نور استخراج سلول‌های بنیادین فرهنگ جهاد و شهادت استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام اباذر طالبی با اشاره به تأثیر معنوی اردوهای راهیان نور بر جوانان و نوجوانان اظهار داشت: اردوهای راهیان نور نقش بسزایی در آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی با فرهنگ و تفکر بسیجی و مفاهیم ارزشمند ایثار، شجاعت و فداکاری دارد.

وی افزود: راهیان نور نقطه عطف ملت ایران برای زنده نگه داشتن فرهنگ ناب جهاد و شهادت و ترویج این فرهنگ بین تمام آزادی خواهان دنیا است.

معاون تربیت و آموزش سپاه ناحیه بهار با اشاره به اجرای برنامه فرهنگی راهیان نور عنوان کرد: این تلاشی است برای زمینه‌سازی و آمادگی همه مسلمانان و آزادمردان برای ظهور امام عصر(عج) است.

وی با بیان اینکه ما خواستار تکرار پروژه ای بنام شهید هستیم، گفت: نگاه ما به راهیان نور استخراج سلول‌های بنیادین فرهنگ جهاد و شهادت برای تکرار پروژه‌ای به نام شهید است.
 
طالبی تأکید کرد: سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور حرکتی ارزشمند است که انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان بیمه می‌کند.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.