معاون دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش از طرح جامع منابع انسانی که مبنای جذب و تربیت نیرو در آموزش و پرورش به منظور ساماندهی نیروهای جدید در این دستگاه است خبر داد.

عابدینی معاون دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص  ساماندهی نیروهای جدید در آموزش و پرورش گفت: طرح های مختلفی برای ساماندهی و ارتقای وضعیت نیروهای آموزش و پرورش پیش بینی شده است .

در شورای عالی طرح جامع منابع انسانی براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین شده که به ابعاد و مولفه های مختلف منابع انسانی در این طرح پرداخته و تقریبا جامع موضوعات از بحث جذب منابع انسانی بر اساس ملاک ها و شاخص ها گرفته تا بحث نگهداشت و تربیت منابع انسانی ، توانمندسازی تا مرحله بازنشستگی آنها در آن دیده شده است.

وی افزود: پیش بینی تمام این موضوعات در این طرح و زیرنظام مربوط به منابع انسانی در کمیسیون های مربوطه درحال بررسی است که به زودی نهایی و برای سال آینده ابلاغ می شود. 

عابدینی با تاکید بر اینکه باید طرح جامع را باید به صورت فرآیندی دید، اظهار داشت: برای بخش های این طرح نظام های فرعی تدوین شده و درنهایت راهکار درحال پیش بینی است .

وی افزود‌: در زیرنظام هرکدام از این موضوعات برای سیاست های اصلی راهکارهایی پیش بینی شده که باید فرآیند اجرای خود را طی کند و زمانی که نهایی شد به شکل بخش بخش اعلام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار