بیش از 500 هزار گردشگر نوروزی به این شهرستان سفرکردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سرپرست اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری دزفول گفت: از 24 اسفندماه 94 تا هفتم فروردین ماه امسال افزون بر نیم میلیون گردشگر از ورودی های دزفول وارد این شهر شده و از جاذبه های گردشگری و طبیعی این شهرستان دیدن کردند.

یعقوب زلقی به استقبال بی نظیر گردشگران نوروزی از آثار تاریخی و طبیعی دزفول اشاره کرد و افزود:در هفته نخست تعطیلات نوروز 95 تعداد گردشگرانی که به دزفول سفر کرده اند بسیار چشمگیر بوده به طوریکه بوستان های این شهر مملو از مسافران نوروزی است .

وی گفت:در سالهای گذشته تمرکز مسافران نوروزی به گردش در شهر بود که امسال با تبلیغاتی که در خصوص معرفی مناطق روستایی شد شاهد حضور و تمرکز مسافران نوروزی در شهرهای اقماری و مناطق روستایی دزفول هستیم.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دزفول با اشاره به استقبال گردشگران نوروزی از مناطق کوهستانی و باغ های مرکبات این شهرستان افزود:این امر ترافیک سطح شهر را کاهش داده است.

زلفی گفت:جشنواره عشایری که با نصب سیاه چادر عشایر و پخت نان محلی همراه است در چند نقطه از جمله سردشت،روستای پامنار،محوطه جندی شاپور،شمس آباد،چهارراه آوج و بخش های شهیون و سردشت برپا شده که با استقبال گردشگران و مسافران نوروزی همراه بوده است.

آستان سبزقبا(ع) ، پل ساسانی ، سازه های آبی ، موزه مردم شناسی و خانه تاریخی تیزنو ، رودخانه دز و نیز روستاهای نمونه گردشگری بخش شهیون از جمله جاذبه های زیارتی ، باستانی و گردشگری دزفول در شمال خوزستان می باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.