رئیس آموزش و پرورش چاروسا گفت: بیش از هزار و 500 نفر روز در مدارس چاروسا اسکان یافتند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،محمد شکوهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان ظرفیت بسیار بالای گردشگرپذیری در چاروسا اظهار داشت: چاروسا با وجود جنگل‌ها و منابع طبیعی یکی از زیباترین و پرجاذبه‌ترین مناطق گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که هر ساله گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند.
 
رئیس آموزش و پرورش چاروسا افزود: این منطقه پتانسیل‌های بالایی در حوزه گردشگری دارد، بنابراین همه مردم و مسئولین باید تمام تلاش خود را برای میزبانی بهتر از مهمانان نوروزی به‌کار گیرند.
 
وی بیان کرد: هفت روستای هدف گردشگری در چاروسا به استقبال مسافران نوروزی رفتند و دارای جاذبه گردشگری هستند که هر ساله گردشگرانی به این روستاها سفر می‌کنند و این روستاها شامل کمردوغ، الگن، المور، چم‌لپو، امامزاده سید محمود(ع)، ادرج، امامزاده نورالدین و دشت آزادی هستند.
 
شکوهی با بیان اینکه امسال بیش از 10 مدرسه و 60 کلاس درس برای گردشگران اختصاص یافته خاطر نشان کرد: این مدارس شامل مدرسه ابتدائی امامزاده سیدمحمود، دبیرستان امامزاده سید محمود، خوابگاه شبانه‌روزی قلعه‌رئیسی، دبیرستان شهید دانش‌خواه قلعه‌رئیسی، دبیرستان جاورده، دبیرستان کمردوغ، مدرسه ابتدائی چم لپو، ابتدائی روستای الگن و راهنمایی المور بوده که برای اسکان نوروزی در چاروسا خدمات‌رسانی کردند.
 
رئیس آموزش و پرورش چاروسا گفت: تاکنون بیش از هزار و 500 نفر در مدارس این منطقه اسکان یافتند، همچنین اسکان نوروزی مسافران در مدارس چاروسا تا چهاردهم فروردین امسال ادامه خواهد یافت.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: گردشگر ، نوروزی ، چاروسا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.