استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، گفت: اجرا و تحقق مطلوب این شعار مهم فراهم کننده توسعه همه جانبه کشور و استان است.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید موسی خادمی در همایش توسعه شهرستان لنده که در شهر لنده برگزار شد، افزود: استفاده از توان نیروهای نخبه و تاثیرگذار کهگیلویه و بویراحمد که در این استان و یا دیگر نقاط کشور خدمت می کنند کمک بسزایی به توسعه روزافزون شهرستان های مختلف استان از جمله لنده خواهد کرد.
وی بیان کرد: تحقق این امر مهم ضروری بوده و باید در سال 95 به طور جدی در دستور کار و مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.
خادمی اظهار کرد: تلاش و پیگیری برای توسعه و پیشرفت جامعه مستلزم داشتن تعریف صحیح از مفهوم آن است تا بهتر بتوان فعالیت هایی را در این راستا انجام داد.
وی عنوان کرد: توسعه معنا و مفهوم عمیق، پربار و جامعی دارد و باید در بحث توسعه به مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و توانمندسازی افراد جامعه توجه اساسی شود.
خادمی ابراز داشت: توسعه و پیشرفت هر جامعه یا شهرستان تنها با اتکا به نیروهای بیرونی محقق نمی شود بلکه از درون مردم آن آغاز خواهد شد.
وی افزود: برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه 94 پیام های مهم و تاثیرگذاری به دنبال داشت.
خادمی گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی سه نماینده اصلح و کارآمد را برای پیگیری درخواست ها، مطالبات و مشکلات خود برگزیدند.
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.