مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان از رسیدگی فوری به 3 پرورنده تخلف واحدهای خدماتی گردشگری در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نجفلو با اعلام این خبر گفت: به منظور رسیدگی به تخلفات واحدهای خدماتی گردشگری، جلسه کمیته نظارت ستاد در محل دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان تشکیل و به 3 پرونده تخلف رسیدگی شد.

وی افزود: جلسه کمیته نظارت ستاد، متشکل از؛ نمایندگان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری- قاضی تعزیرات حکومتی -اماکن نیروی انتظامی-حمل و نقل وپایانه ها-علوم پزشکی-صنعت، معدن تجارت-جامعه هتلداران و با حضور مدیران واحدهای متخلف برگزار شد.

مسئول روبط عمومی اداره میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان اظهار کرد: در این جلسه، پرونده سه واحد پذیرایی به دلیل گران فروشی و عدم رعایت اصول بهداشتی بررسی و آرای مربوطه به مدیران این واحدها ابلاغ شد.

نجفلو تصریح کرد: سامانه پیام کوتاه به شماره 300073241 و شماره تلفن گویای 33322001-024 آماده دریافت نقطه نظرات

و شکایات هموطنان می باشد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.