مدیر بورس منطقه ای آذربایجان شرقی ، ارزش معاملات تالار بورس تبریز در اسفند ماه سال گذشته را دو هزار و 506 میلیارد و 65 میلیون و 796 هزار و 711 ریال اعلام کرد .


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به روابط عمومی تالار بورس تبریز، محمد امین عابدینی گفت: در اسفند سال 1394 تعداد 792 میلیون و 877 هزار و 754 سهم و حق تقدم در این تالار داد و ستد شد .

وی با اشاره به اینکه 51 درصد معاملات اسفند ماه تالار بورس تبریز مربوط به خرید سهام و 49 درصد مربوط به فروش سهام بود ، گفت: در این ماه 518 کد معاملاتی جدید در این تالار ایجاد شد تالار بورس اوراق بهادار تبریز به عنوان دومین بورس منطقه ای کشور در مهر ما سال 1382 افتتاح شد .

این تالار زیر نظر بورس اوراق بهادار تهران فعالیت می کند و سهام تمامی شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران در این تالار قابل معامله است.

از جمله اوراق بهادار قابل معامله در این تالار می توان به سهام شرکت ها، اوراق حق تقدم خرید سهام، اوراق مشارکت، اوراق صکوک، واحدهای صندوق های مشترک سرمایه گذاری، اوراق صندوق های زمین و ساختمان، اوراق مشتقه و اوراق تسهیلات مسکن اشاره کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.