شیراز؛

افزایش نظارت های پلیس در دور دوم سفر های نوروزی

همزمان با آغاز دور دوم مسافرت های نوروزی تیم های گشت پلیس در محور های ارتباطی فارس افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ کسری سیروسی رئیس پلیس راه فارس از نظارت و کنترل دقیق راه ها و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم جاده ها در استان خبر داد.

وی افزود: با شروع سفرهای نوروزی و افزایش حجم ترافیک، پلیس راه نیز با استقرار در نقاط حساس و حادثه خیز و بهکارگیری گشت های نامحسوس مضاعف در سطح محورهای مواصلاتی استان کنترل مناسبی بر رفتار های ترافیکی رانندگان کرده که این روند در دور دوم سفرها نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه فارس ادامه داد: تا کنون بر اساس بررسی های انجام شده  بیشترین علت تصادفات منجر به فوت هموطنان بر اثر تخطی از سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ بوده است که به دلیل بارندگی و رعایت نکردن سرعت مطمئنه و لغزندگی سطح جاده ها چندین مورد تصادف رخ داده است که با پیش بینی های انجام گرفته و استقرار دوربین های سرعت سنج ثابت و سیار در سطح محورهای مواصلاتی استان امید است که کمتر شاهد این گونه حوادث تلخ و دلخراش در سطح جاده ها باشیم.

سرهنگ سیروسی به کسانی که قصد مسافرت در ایام نوروز را دارند توصیه کرد: ضمن رعایت سرعت مطمئنه حتما پیش از حرکت از ایمنی وسیله نقلیه خود مطمئن شوند و در طول مسیر نیز  با نیرو های پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ن
برچسب ها: افزایش ، نظارت ، پلیس ، نوروزی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار