استاندار چهارمحال و بختياری گفت: سال ۱۳۹۵، سال تلاش همگاني برای توسعه استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ قاسم سلیمانی تأکید کرد: سال پيش رو بايد سال تلاش همگاني برای توسعه و پيشرفت استان باشد.

وی، با بیان اینکه مهمترين شاخصه چهارمحال و بختياري در سال ۹۴، وحدت و همدلي بين مردم و مسئولان اين استان بود، نوروز باستان را تجلي محبت، گذشت، و افزايش برادري و دوستي ميان مردم، مسئولان و گروه هاي مختلف دانست و ابراز امیدواری کرد: در سال ۹۵، اين شاخصه ها بيش از پيش افزايش يابد.

سليماني، ارتقاي شاخص هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، سياسي و عمراني در چهارمحال و بختياري را، مهمترين اولويت مسئولان اين استان در سال جدید برشمرد.
 
وي افزود: سال ۱۳۹۴ با دو ويژگي اثر گذار شروع شد كه ويژگي نخست آن آغاز و پایان با نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) بود.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه كرد: ويژگي دوم سال ۱۳۹۴ نامگذاري اين سال از سوي مقام معظم رهبري (مد ظله العالي)، با عنوان «دولت و ملت، همدلي و هم زباني» بود كه راهگشاي بسياري از مسائل كشور محسوب می شود.
 
سلیمانی گفت: برگزاری گردهمايي بزرگ همدلي و هم زباني، به پيشنهاد نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهركرد، و با حضور يك هزار و ۲۰۰ نفر از فعالان و افراد مؤثر استان در نقاط مختلف كشور، گردهمايي تدبير در توسعه چهارمحال و بختیاری، اولین كنگره شهداي استان و يادواره هاي بزرگ شهداي شاخص اين استان در سطح ملي، و همچنین افتتاح طرح هاي عمراني به ارزش ۱۴ هزار ميليارد ريال را از اقدامات مهم سال ۹۴ در استان برشمرد.

وی، برگزاری باشكوه راهپيمايي ۲۲ بهمن و حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند در سال ۹۴ را هم نماد وحدت و همدلي در چهارمحال و بختياري دانست و گفت: راهپيمايي ۲۲ بهمن با افزايش ۳۰ درصدي حضور مردم و مشاركت ۷۴ درصدي واجدان شرايط در انتخابات هفتم اسفند، برگ زرين ديگري بر مجموع افتخارات استان بود.

سلیمانی، با بیان اینکه كمبود اعتبارات ملي به ويژه در بخش هاي تملك دارايي هاي سرمايه اي و عمراني، سال ۹۴ را با سختي هاي زيادي مواجه كرد، يادآور شد: البته با حمايت دولت تدبير و اميد، اعتبارات ديگري در قالب مواد ۱۰ و ۱۲ و تسهيلات مختلف به چهارمحال و بختياري اختصاص يافت و اين كمبودها را تا حدودي جبران كرد.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار