548 مرکز رفاهی و فرهنگی در چهارمحال و بختیاری به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ایام نوروز، 548 مرکز رفاهی و فرهنگی خدمات رسانی به مسافران ورودی به این استان را بر عهده دارند.

بهمن عسگری اظهار داشت: از این مجموع، 11 موزه خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری را انجام می دهد.

وی اضافه کرد: در نوروز سال جاری، 65 سفره هفت سین در مبادی ورودی، میادین و پایانه های شهرهای چهارمحال و بختیاری اجرا شده است.

عسگری افزود: 33 نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی و سوغات محلی نیز در نوروز سال جاری به مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری خدمات رسانی می کنند.

وی گفت: همچنین 10 مرکز در چهارمحال و بختیاری برای تأمین ارزاق عمومی مسافران و گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 81 جایگاه تأمین سوخت به صورت شبانه روزی همزمان با نوروز 95 در این استان فعالیت می کنند.

عسگری اضافه کرد: برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی، 6 مجتمع خدماتی پذیرایی بین راهی نیز در چهارمحال و بختیاری فعال است.

وی افزود: 9 ایستگاه صلواتی نیز پذیرایی رایگان از مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به استان را انجام می دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری  گفت: 112 مسجد فعال و 79 مکان موقت هم برای برپایی نماز ویزه مسافران و گردشگران نوروزی در استان در نظر گرفته شده است.

عسگری افزود: 132 باب سرویس بهداشتی ثابت، دائمی و موقت نیز، به منظور خدمات دهی به مسافران و گردشگران نوروزی در استان پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: 10 گرمابه عمومی هم در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری، به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات رسانی می کنند.

گفتنی است: استان چهارمحال و بختیاری به لحاظ شرایط اقلیمی، جغرافیایی، قومیتی، پیشینه تاریخی و قرارگیری در مسیر ارتباطی استان های مرکزی کشور به خوزستان و بنادر جنوب ایران، همه ساله پذیرای گردشگران و مسافران داخلی و خارجی فراوانی به ویژه در ایام نوروز است.

ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، از 28 اسفند 1394 تا 15 فروردین ماه جاری، با 10 کمیته و 83 عضو، به مسافران و گردشگران نوروزی در سطح استان، خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.