با اضافه شدن تیم های امارات،چین،عراق و سوریه به تیم های صدرنشین مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در آسیا ،چهره 12 تیم راه یافته به مرحله نهایی مشخص شد.

به گزارش خبرنگاز  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با صعود تیم های امارات،چین،عراق و سوریه به عنوان چهار تیم برتر مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا،چهره 12 تیم نهایی این مرحله مشخص شد.

 در گروه اول این رقابت ها هر چند امارات در دیدار خانگی مقابل عربستان سعودی با نتیجه یک بر یک متوقف شد اما با کسب 11 امتیاز و تفاضل گل 9 به عنوان یکی از چهار تیم دوم به دور نهایی صعود کرد.

در گروه سوم این رقابت ها چین با برتری 2 برصفر مقابل قطر صدرنشین با 11 امتیاز و تفاضل گل 7 در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت و مجوز حضور در مرحله بعدی را دریافت کرد.

در گروه پنج مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا هرجند تیم سوریه در دیدار مقابل ژاپن با نتیجه سنگین 5بر1 مغلوب سامورایی ها شد اما با 12 امتیاز و تفاضل گل سه باتوجه به سایر نتایج روز آخر این رقابت ها به مرحله بعد راه  یافت.

عراق نیز با پیروزی یک برصفر مقابل ویتنام با 12 امتیاز و تفاضل 7 خود را در بین چهار تیم دوم برتر این رقابت ها قرار داد و به همراه تایلند صدرنشین از گروه ششم این بازی ها، راهی دور نهایی شد.

البته تیم های اردن و کره شمالی می توانستند با برتری برابر استرالیا و فیلیپین به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کنندکه شکست سنگین 5بر1 شاگردان هری ردنپ مقابل استرالیا و باخت غافلگیرکنننده 3بر2 طوفان زرد آسیا برابر یاران میثاق بهادران در تیم فیلیپین این فرصت را از اردن و کره شمالی گرفت.

به این ترتیب تیم های عربستان سعودی، امارات، استرالیا، قطر، چین، ایران، ژاپن، سوریه، تایلند، عراق، کره جنوبی و ازبکستان تیم هایی هستند که منتظر قرعه کشی  مرحله نهایی این رقابت ها که 12 آوریل 2016( 26 فروردین 1395 ) در کوالالامپور مالزی برگزار می شود می مانند تا با انجام این قرعه کشی و شناخت حریفان، برای به دست آوردن جواز حضور در جام جهانی تلاش خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
فقط خدا کنه با این لقمه حرو م های عربستانی تو یک گروه نباشیم که دوباره باز باید تو یک کشور ثالث بازی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
چرا اسم عربستان را اول می نویسید
چرا بجایش سرزمین حجاز نمی نویسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۵
کاکشی با تایلند عراق چین قطر بی افتیم
آخرین اخبار