مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا به پایان رسید و چهره 12 تیم راه یافته به مرحله نهایی این رقابت ها مشخص شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدارهای هفته هشتم و پایانی از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، روز گذشته در منطقه آسیا به پایان رسید و  تیم های راه یافته به مرحله نهایی مشخص شوند.

براین اساس، تیم های عربستان، استرالیا، قطر، ایران، ژاپن، تایلند، کره جنوبی و ازبکستان به عنوان تیم های نخست هشت گروه، راهی مرحله نهایی انتخابی در قاره آسیا شدند.

از بین تیم های دوم گروه های مختلف نیز، تیم های ملی عراق، سوریه، چین و امارات جواز حضور در مرحله نهایی را از آن خود کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در کنار ژاپن، کره جنوبی و عربستان، تنها تیم هایی هستند که در مرحله دوم مقدماتی با شکستی روبرو نشدند.

مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با حضور 12 تیم در دو گروه برگزار می شود که قرعه کشی آن 24 فروردین ماه جاری انجام خواهد شد.

از هر گروه، 2 تیم نخست به جام جهانی صعود خواهندکرد. تیم های سوم دو گروه نیز به مصاف هم روند تا برنده این دیدار برای رسیدن به جام جهانی به مصاف تیم چهارم کونکاکاف برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
از اینجا به بعدش رو عشق است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
چرا انقدر روفوتبال سرمایه گذاری می کند که آخرش بریم جام جهانی یک امتیاز بگیریم. با آن هزینه های باورنکردنی!!!!!
کشتی و وزنه برداری را دریابید.
اگه از همین الآن رو دو و میدانی سرمایه گذاری کنیم 30 سال دیگه هم مردم سالم تری خواهیم داشت هم مدال های بیشتردر المپیک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۱ فروردين ۱۳۹۵
لطفا عربستان وانقدر بزرگ نبینید عددی نیست
آخرین اخبار