منطقه آب تیمور قدمگاه 90 درصد شهدای دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جانشین تیپ 192 اهواز گفت: منطقه آب تیمور در غرب خوزستان را قدمگاه 90 درصد شهدای دفاع مقدس بوده است.

سرهنگ مرادعلی بیژن وند افزود: شلیک با آر پی جی از جلوه های ویژه نمایشگاه برپا شده در منطقه آب تیمور است و جوانانی که در دوران دفاع مقدس نبودند از نزدیک با این سلاح آشنا می شوند.

وی گفت: هر ساله نمایشگاه آب تیمور بنا به تدبیر مسئولان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی در ایام نوروز دایر می شود.

جانشین تیپ 192 اهواز افزود: آب تیمور در دوران دفاع مقدس به تصرف دشمن درآمد که برای آزادسازی آن شهدای زیادی را تقدیم کردیم .

سرهنگ بیژن وند، برگزاری نمایش های رزمی را از برنامه های روزانه نمایشگاه آب تیمور عنوان کرد و گفت: غرفه هایی از اقدامات صورت گرفته در دوران دفاع مقدس ایجاد شده که توسط راویان برجسته، صحنه های دفاع مقدس، ایثار و گذشت جوانان این مرز و بوم و از خود گذشتگی نیروی ارتش جان بر کف برای مردم غیور به ویژه جوانان و نوجوانان روایتگری می شود.

وی معرفی شهدای محوری را از برنامه های امسال نمایشگاه آب تیمور عنوان کرد و افزود: تجهیزات نظامی جدیدی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

منطقه آب تیمور در فاصله 25 کیلومتری غرب اهواز، از مناطق دوران دفاع مقدس خوزستان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، قدمگاه ، شهدا ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.