آمار اسکان آموزش و پرورش خوزستان به بیش از ۱.۵ میلیون نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آمار پذیرش در ستاد اسکان این اداره در ایام نوروز به بیش از یک و نیم میلیون نفر رسید.

محمد تقی زاده افزود: تا شب گذشته بیش از یک و نیم میلیون نفر مهمان نوروزی در ستاد اسکان آموزش و پرورش خوزستان پذیرش شده است.

وی گفت: به منظور اطلاع رسانی مناسب و مطلوب در مبادی ورودی شهرها و میدان ها، در مسیر بنرهای راهنما نصب و آدرس و شماره تماس ستادها نیز در قالب بنر، بروشور، پوستر، تراکت و کروکی بین مسافران توزیع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: امسال برای اولین بار دو پایگاه راهنمای اسکان توسط سازمان دانش آموزی استان در ورودی شهرستان اهواز دایر و راهنمای مسافران و مهمانان شد.

تقی زاده گفت: با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش، بیمه مسئولیت مدنی و حوادث برای مسافران ایجاد و از تمام ظرفیت های موجود اعم از مراکز شبانه روزی، خوابگاه ها، مدارس، مراکز رفاهی، دانشگاه فرهنگیان، آموزشکده های فنی، اردوگاه ها، مدارس سمپاد و هوشمند برای اسکان به میهمانان استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه برای راهنمایی مسافران از پیک موتوری استفاده می شود، افزود: در محل ستادها نیز غرفه های مواد غذایی، پخت نان، توزیع غذای گرم و میوه با قیمت مناسب راه اندازی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری نماز جماعت در نظرگرفته شده و در ستادها نماز جماعت برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آبادان ، اسکان ، آمار ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.