شهردار مشهد بازار فیروزه ای را یکی از مظاهر عملی شدن اقتصاد مقاومتی دانست و بر تکریم هنرمندان تاکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، شهردار مشهد در مراسم رونمایی از آخرین پرده قهوه خانه ای استاد حمیدی در بازار فیروزه ای که همزمان با میلاد بانوی دو عالم برگزار شد، گفت:این بازار یکی از ایده های اقتصاد مقاومتی بود که به مرحله عمل درآمده است.
صولت مرتضوی در خصوص اقدامات شهرداری برای اقتصاد مقاومتی افزود: شهرداری مشهد از گذشته موضع اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داده است و با قدرت و قوت به مولفه ها و زیر ساخت های آن پرداخته است به طوری که رکود کمترین اثر را بر فعالیت های شهرداری داشته است.
وی محور قرار دادن مردم را در اقتصاد مقاومتی با اهمیت خواند و تصریح کرد: با محور قرار دادن مردم از قله های اقتصادی عبور می کنیم، چنان که پس از فرمایش رهبری، ایده های مناسبی برای آن طراحی کرده ایم و تلاش می کنیم که آن ها را در مقام عمل به اجرا درآوریم.
شهردار مشهد تقویت هنر را تکریم هنرمندان دانست و تاکید کرد: این بازار با دو هدف تکریم هنرمندان و معرفی محصولات هنری آنها برگزار شده است و امیدواریم مردم  هنرمندان را تکریم کنند.
آخرین پرده قهوه خانه ای استاد حمیدی طرحی است از ورود امام رضا(ع) به نیشابور و حدیث سلسلة الذهب که در آنجا بیان شده است.
بازار فیروزه ای، نخستین بازار هنری و سوغات فرهنگی مشهد در میدان شهداست.
این بازار در دو فاز هنری و سوغات فرهنگی دارای 70 غرفه است که در 14 زمینه هنری از دوم تا 30 فروردین ماه دائر و میزبان عموم مردم علی الخصوص هنرمندان و هنردوستان است.  
انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.