معاون وزیر دفاع آمریکا گفت اکنون بیشتر از همیشه داعش در میدان جنگ به سمت شکست سوق داده می‌شود.

به گزارشگروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، "رابرت وورک،" معاون وزیر دفاع آمریکا گفت: "از آغاز مداخله ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا، هیچگاه مثل اکنون توازن قوا در برابر گروه داعش این اندازه به نفع ما نبوده است. "

معاون وزیر دفاع آمریکا با بیان این مطلب به روزنامه واشینگتن پست خاطر نشان کرد: "ما اطمینان داریم که اکنون بیشتر از همیشه داعش در میدان جنگ به سمت یک شکست سوق داده می شود."

به گزارش این خبرگزاری، از یک سال و نیم پیش آمریکا در راس ائتلافی از برخی کشورها عملیات نظامی بر ضد گروه داعش که بخشهایی  از کشورهای عراق و سوریه را به اشغال خود درآورده است، انجام می دهد. با این حال در ماههای گذشته غالب اوقات کارشناسان و محافل خبری از ائتلاف آمریکایی انتقاد کرده و اعلام کرده اند که این ائتلاف در مبارزه با داعش که در این اواخر خارج از مناطق تحت اشغال خود از جمله پاریس و بروکسل مسئولیت حملاتی خونین را بر عهده گرفته است، درجا می زند.

"اشتون کارتر،" وزیر دفاع آمریکا نیز روز چهارشنبه تاکید کرد داعش بیشتر از هر زمان دیگر از همه طرف تحت فشار قرار دارد. وی قول داد که مبارزه با این گروه در آینده شدت بیشتری هم پیدا خواهد کرد.

اشتون کارتر در تائید  اظهارات خود به برخی از شکست ها و تلفاتی که اخیرا گروه داعش متحمل شده و مناطقی را که از دست داده است، اشاره کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار