زنجان؛

دستگیری شکارچیان غیرمجاز کبک در ایجرود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری دو فرد متخلف به جرم زنده گیری غیرمجاز کبک و تعدادی ادوات شکار و یک قطعه کبک و تخریب منابع طبیعی درمنطقه حفاظت شده انگوران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: پس از شناسایی این متخلفین و قطعی و محرز شدن انجام تخلفات شکار و صید این افراد پس از اخذ مجوز محیط بانان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری مامورین انتظامی از منزل متخلف بازدید  کردند.

جعفری افزود: در بازدید از منزل فرد متخلف 14 قطعه کبک به همراه 12 قفس مخصوص نگهداری کبک ،یک قبضه قمه ،یک چراغ قوه پیشانی بندو 10رشته تور زنده گیری پرندگان، کشف و ضبط گردید.

وی با بیان اینکه این کبک ها پس از کشف در زیستگاه اصلی خود رها سازی شدند گفت:متخلفین در بازداشت بوده و پرونده تخلف آنها پس از تکمیل به مراجع قضایی ایین شهرستان ارجاع و رسیدگی خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان اضافه کرد:ضررو زیان هر قطعه کبک 200 هزار تومان می باشد که متخلفین می بایست نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

جعفری خاطر نشان کرد: دوستداران محیط زیست استان توقع داریم در صورت مشاهده تخلف مراتب را به نزدیکترین واحد محیط زیست استان اطلاع داده و یا با شماره تلفن های 33554001 و 33541001تماس حاصل نموده تا در زمینه جلوگیری و کشف تخلفات اقدام لازم صورت پذیرد.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: دستگیری ، متخلف ، کبک ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.