زنجان؛

اقامت 41 هزار نفر در اماکن اقامتی استان زنجان

دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان زنجان از اقامت 41 هزار نفر در اماکن اقامتی استان زنجان از آغاز سفرهای نوروزی تا کنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ یحیی رحمتی افزود: بر اساس آمار های اعلام شده

از 27 اسفندماه تا یازدهم فروردین امسال، تعداد 3هزار و 487 نفر در هتل، 519نفر هتل ‌آپارتمان، 2734 نفر در کمپ‌های موقت، 2هزار 84نفر در مهمان‌پذیر اقامت کردند، افزود: طی این مدت تعداد 255 نفر در منازل استیجاری، 19 هزار و 861نفر در مدارس و 11هزار و 494 نفر در چادرهای مسافرتی با 2873 تخته چادر و تعداد 779 نفر نیز در خوابگاه‌های دانشجویی و مهمانسرای ادارات اسکان داشتند. وی با اشاره به اینکه از آغاز سفرهای نوروزی تا کنون 434 مورد نظارت از مراکز اقامتی، مراکز پذیرایی و مراکز اقامتی موقت انجام شده است، تصریح کرد: تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی 93 مورد بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان همچنین نظارت‌های انجام شده از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و مراکز خدماتی بین راهی را 148 مورد اعلام کرد و گفت: امسال 25 مورد نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و 158 مورد نظارت بر مهمان‌سراها انجام شده است.

رحمتی با اشاره به اینکه طی بازدیدهای انجام شده سه مورد تشویق به دو مرکز اقامتی و یک مرکز پذیرایی داده شده است، افزود: در این مدت پنج مورد اخطار کتبی به پنج مرکز پذیرایی داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت بر اساس بازرسی‌های انجام شده دو مرکز پذیرایی تعطیل شده است.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: اقامت ، زنجان ، اماکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.