عموئیان رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم گفت : رقابت پینگ‌پنگ بازان قم در مسابقاتی با عنوان گرامیداشت روز جهانی تنیس روی‌میز همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ برگزاری رقابت‌های مختلف استانی نظیر لیگ و قهرمانی قم، اعزام به مسابقات لیگ و قهرمانی تنیس روی‌میز کشور در هر دو بخش آقایان و بانوان و همچنین اجرای برنامه‌های متنوع همگانی برای جذب حداکثری مردم به این رشته است

عموئیان رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم بیان کرد: از رقابت پینگ‌پنگ بازان قم در مسابقاتی با این رقابت‌ها با برنامه‌ریزی فدراسیون و توسط هیئت‌‌های استانی به مناسبت روز هفدهم فروردین به عنوان روز جهانی تنیس روی‌میز برگزار می‌شود.

وی افزود: سعی ما این است که در تمام مسابقاتی که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون برگزار می‌شود، نمایندگان قم حضور داشته باشند زیرا بازیکنان خوب و توانمندی داریم و در اکثر رده‌ها و مسابقات توانایی کسب مقام‌ و عناوین برتر کشور را داریم.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم عنوان کرد:‌ به همین منظور یک دوره مسابقات تنیس روی‌میز توسط این هیئت برنامه‌ریزی شده که در روز دوشنبه شانزدهم فروردین‌ماه با حضور پرتعداد علاقمندان به پینگ پنگ در سالن شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام می رسید.

وی تصریح کرد: این مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان به صورت آزاد برگزار می‌شود و از تمامی علاقه‌مندان به این رشته دعوت می‌کنیم در روز شانزدهم فروردین در سالن اختصاصی پینگ‌پنگ مجموعه تختی حضور یافته و در این رقابت‌ها شرکت کنند و جوایزی نیز در نظر گرفته شده است.

در پایان خاطر نشان کرد: در طرح همگانی نوروز  که در چند بوستان تفریحی ورزشی شهر قم اجرا شد و خوشبختانه با توجه به اینکه قم یکی از شهرهای زائرپذیر با حجم بالای تردد مسافران در ایام تعطیلات سال نو محسوب می‌شود، در هر یک از بوستان‌ها با استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان به تنیس روی‌میز مواجه بودیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار