رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از استقرار 45 تیم گشت خودرویی محسوس و نامحسوس در جاده های منتهی به مقاصد گردشگری این استان و نظارت بر تردد خودروها در روز انس با طبیعت خبر داد.

تشدید نظارت  پلیس راه در جاده هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ محسن ناصری گفت : این گشت های ثابت و سیار در عموم جاده های استان به ویژه جاده هایی که مسیر عمده گردشگران در روز انس با طبیعت است، مستقر هستند.

وی افزود: بیشترین حجم ترددهای جاده ایی را در این روز براساس سوابق سنوات گذشته برای جاده ایلام - دره شهر با توجه به وجود مناطق طبیعی سرسبز و زیبای این منطقه و آثار طبیعی و تاریخی پیش بینی می کنیم.

رئیس پلیس راه انتظامی ایلام اضافه کرد: به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می کنیم همچون همیشه با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با صبر و حوصله در جاده ها تردد کرده و از انجام تخلفات حادثه ساز خودداری کنند.

وی با بیان اینکه براساس پیش بینی هواشناسی احتمال بارش باران در مناطق مختلف این استان در روز جاری وجود دارد، افزود: رانندگی با سرعت مجاز و توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیس باید به دقت از سوی رانندگان وسایل نقلیه برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار جاده ایی رعایت شود.

سرهنگ ناصری در خصوص آخرین وضعیت راه های این استان در روز انس با طبیعت گفت: هم اکنون شاهد ترافیک روان در بیشتر جاده های ارتباطی اصلی و فرعی استان هستیم و مشکل خاصی در ترددها وجود ندارد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: نظارت ، پلیس ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
امسال با این همه بازرسی آمار چطور بوده؟