در ایام طرح آرامش بهاری در بقعه متبرکه امامزادگان محمد محروق و ابراهیم علیهما السلام شهرستان نیشابور بیش از سه هزار زائر خارجی به این بقعه متبرکه مشرف شدند.

تشرف بیش از 3000 زائر خارجی به بقاع متبرکه نیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، مسئول فرهنگی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم گفت: این زائرین از کشورهای لبنان، بحرین، کویت، عراق، ترکیه، تانزانیا، ماداگاسگار،بنگلادش، پاکستان، هندوستان، بنگلادش برای زیارت به این آستان مقدس آمدند.

ثمره میرزایی با بیان اینکه حجت الاسلام عابدی کارشناس مذهبی ویژه زائرین خارجی مستقر در این بقعه متبرکه با تسلط به سه زبان عربی، انگلیسی و اسپانیایی در بقعه حضور دارد گفت: زائرین خارجی در ابتدا ورود خود به بقعه پس زیارت توسط کارشناس مذهبی ویژه زائرین خارجی با این امامزادگان عظیم الشان آشنا می شوند.

وی با اشاره به اینکه زائرین خارجی پس از آشنایی با این امامزادگان واجب التعظیم به غرفه های مشاوره وقف، پاسخگویی به مسائل شرعی راهنمایی می شوند افزود: غرفه کودکان این بقعه نیز جهت حضور کودکان زائرین خارجی مهیا می باشد.

مسئول فرهنگی بقعه متبرکه امامزادگان محمد محروق و ابراهیم گفت: پس از پایان زیارت و بازدید زائران بسته های فرهنگی به آنها ارائه می شود.

ثمره میرزایی با بیان اینکه روزانه بیش از 3000 نفر زائر ایرانی و خارجی به بقعه متبرکه امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(علیهما السلام) می شوند، افزود: در طول طرح آرامش بهاری بیش از 51 هزار زائر به آستان مقدس این امامزادگان مشرف شدند.

انتهای پیام//

برچسب ها: تشرف ، زائر ، خارجی ، بقاع ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار