فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رستم استان فارس از دستگیری یك قاتل فراری كمتر از 6 روز در آن شهرستان از وی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد اسلامی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی ازروستاهای شهرستان رستم، شناسایی و دستگیری قاتل در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وی اظهار كرد: با توجه به اینكه قاتل پس از ارتكاب قتل، با دو قبضه اسلحه به کوه های اطراف روستا متواری شده بود، ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رستم گفت: پس شناسایی و دستگیری چند نفر از پناه دهندگان و حامیان قاتل فراری در کوه های اطراف شهرستان رستم، ماموران متوجه شدند قاتل فراری با یک دستگاه خودروی پراید از مسیر نورآباد به سمت گچساران در حرکت است.
سرهنگ اسلامی افزود: ماموران سریعا در طول مسیر تردد متهم مستقر و پس از مشاهده خودرو وی در اقدامی سریع خودرو را متوقف و وی را كه قصد تیر اندازی به سمت ماموران داشت، قبل از هر گونه عملی دستگیر كردند.
وی اظهار كرد: از متهم یک قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه اسلحه شكاری، بیست و یک میلیون ریال وجه نقد و تعدادی سیم کارت تلفن همراه کشف شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رستم خاطر نشان كرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات به ارتکاب قتل با استفاده از سلاح شكاری اعتراف و علت درگیری را خصومت قبلی با مقتول که پسر عمویش است عنوان كرد كه به همراه تشكیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: قاتل ، فراری ، بازداشت ، شد ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار