رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری چهار نفر سارق در شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیروس حیدری گفت: ماموران کلانتری شیراز یك سارق قطعات درون خودرو را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلس آگاهی منتقل كردند.
وی با اشاره به سابقه دار بودن متهم دستگیر شده، اظهار كرد: در بازجویی های انجام شده، ‌این سارق به سرقت های متعدد درون خودرو با همدستی یك نفر دیگر اقرار کرد که تاکنون ۱۲ نفر از شکات شناسایی و صحنه های سرقت بازسازی شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: در اقدام دیگری ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، پس از وقوع یك فقره سرقت منزل در شیراز، ضمن بررسی صحنه جرم، سرنخ هایی از سارق بدست آوردند و پس از دستگیری وی، در بازرسی بدنی از متهم، تعداد زیادی انواع كلید، چاقو و یك عدد اسپری كشف كردند.
سرهنگ حیدری بیان كرد: در بازرسی از منزل این متهم، مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله چندین تخته فرش، دو دستگاه تلوزیون ال سی دی، تعدادی ساعت مچی، انگشتر، دور بین فیلم برداری و عكاسی، لپ تاب، گوشی تلفن همراه، مموری گوشی تلفن همراه، اتو، چای ساز كشف شد.
وی ادامه داد: از این سارق ۷ فقره سرقت منزل كشف، صحنه های سرقت بازسازی، مال باختگان شناسایی و اموال مكشوفه به آنان مسترد شد.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس همچنین با اشاره به دستگیری دو خانم كیف زن در شیراز گفت: ماموران كلانتری شیراز دو نفر خانم را كه در اتوبوس خط شهری اقدام به ربودن كیف یكی از خانم های مسافر كرده بود، دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل دادند.
سرهنگ حیدری اظهار كرد: در تحقیقات انجام شده از این دو خانم كیف قاپ، 10 فقره کیف زنی در اتوبوس های خط شهری كشف كه تعداد ۶ نفر از مال باختگان شناسایی و اموال مکشوفه از این دو سارق، به صاحبان آنها مسترد شده است.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: دستبند ، پلیس ، سارق ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار