12هزار مسافر و زائر در قالب طرح آرامش بهاری در امامزاده های استان اسکان یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،  مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی افزود: این افراد در 11 بقاع متبرکه شاخص این استان اقامت کردند که در این مکان ها انواع برنامه های فرهنگی برای مسافران برگزار و به سئوالات دینی و احکام نیز پاسخ داده شد.

حجت الاسلام سیف الله سهرابی اظهار داشت: در ایام نوروز امسال 29 امامزاده شاخص استان برای اسکان مسافران و زائران آماده شده است.

وی با بیان اینکه 35 روحانی از قم و هشت روحانی نیز از استان در اجرای طرح آرامش بهاری مشارکت دارند ،گفت: حضور روحانی در کنار بقاع متبرکه در قالب طرح خیمه های معرفت است و به مسافران و زائران به مشهد مقدس خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: در این ایام با برگزاری انواع مسابقات فرهنگی از جمله نقاشی، رنگ آمیزی و سایر به پنج هزار کودک و نوجوان جوایزی داده شد.

وی اظهار داشت: همچنین در این ایام بیش از پنج هزار کتابچه به منظور ترویج فرهنگ وقف، معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه استان در بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

حجت الاسلام سهرابی گفت: بیش از پنج هزار بسته فرهنگی به ارزش 200 میلیون ریال شامل معرفی بقاع متبرکه استان و آنشایی با فرهنگ وقف و همچنین معرفی استان در بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر این تعداد یک هزار جلد کتابچه معرفی بقاع متبرکه، امامزاده ها و بیش از دو هزار جلد کتابچه در خصوص ترویج فرهنگ وقف در بین مسافران توزیع شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.