فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فسا از دستگیری دو سارق مسلح در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی شیبانیان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو و زخمی شدن یک نفر از شهروندان در شهرستان فسا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: متهم که به علت اختلاف با شاکی اقدام به این عمل كرده بود، پس از آن نیز شاکی را از طریق پیامک تهدید می کرد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: به لحاظ اهمیت موضوع، تیمی زبده از ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات تشکیل و اقدامات پلیسی برای شناسایی محل اختفای متهم آغاز شد.
سرهنگ شیبانیان با بیان اینکه متهم فردی سابقه دار به هویت "ف – خ" بود، اظهار كرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند همدست متهم  به نام "ب – ی" را شناسایی و دستگیر كردند.
وی گفت: در تحقیقات انجام شده از همدست سارق مسلح، مخفیگاه وی در شیراز شناسایی و ماموران با نیابت قضائی به آن شهرستان عزیمت كردند.
فرمانده نیروی انتظامی فسا اظهار كرد: پس از چندین ساعت مراقبت، در یک عملیات غافلگیرانه، متهم در حالیکه مسلح به کلت کمری بود، قبل از هر گونه اقدام علیه ماموران، دستگیر و خلع سلاح شد.
سرهنگ شیبانیان با بیان اینکه یک قبضه اسلحه  جنگی  دیگر از نوع کلاش و مقادیری مهمات و فشنگ مربوطه و افشانه دفاع شخصی  نیز در محل اختفا متهم کشف و ضبط شد، گفت: متهمان دستگیر شده پس از معرفی به مراجع قضائی از آن طریق با قرار مناسب روانه زندان شدند.
وی خاطر نشان کرد: پلیس به حکم قانون، با کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه موجب سلب آسایش شهروندان شوند، برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: زندان ، سارقان ، مسلح ، فسا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار