مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:ما به علت تصمیم غیر فوتبالی AFC به دادگاه CAS شکایت کردیم.

اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان افزود: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC در مورد میزبانی در کشور ثالث غیر فوتبالی بود، براین اساس ما از طریق دادگاه CAS پیگر حق و حقوق فوتبال ایران هستیم.
 
باقریان در ادامه عنوان کرد: طبق برنامه قرار است وکلای کار بلد انتخاب کنیم تا از طریق ارائه مستندات به نتیجه لازم برسیم کشور عمان اعلام آمادگی بابت میزبانی لیگ قهرمانان آسیا کرده است و بازیهای ما در آنجا برگزار می شود.
 
مدیرعامل سپاهان در مورد شایعه درگیری‌اش با هواداران بیان کرد: این موضوع صحت ندارد هواداران اعتراضاتی بابت نتایج ضعیف تیم داشتند و بحث درگیری مطرح نبوده است.
 
وی درباره درگیری خلعتبری با هواداران سپاهان گفت:موقعی که تیم نتیجه لازم را نمی‌گیرد آن وقت هواداران هم اعتراضشان را به این شکل نشان می دهند.
 
باقریان در مورد وضعیت استیماچ تصریح کرد:این مربی تا پایان فصل هدایت سپاهان را بر عهده دارد و بعد از آن در موردش تصمیم می گیریم.
 
وی در مورد پیش بینی اش از جایگاه سپاهان تا پایان فصل اظهار کرد: اگر تغییرات در نتایج مان صورت نگیرد آن وقت کار سختی تا پایان فصل خواهیم داشت.
 
باقریان در مورد وضعیت هادی عقیلی بیان کرد:جلسه کمیته انضباطی در مورد وضعیت این بازیکن برگزار شده است و نتیجه آن طی امروز و فردا اعلام می شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان را می کنیم که به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار