مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: حکم انضباطی هادی عقیلی صادر شد اما این حکم را به خودش ابلاغ می‌کنیم و حق اعتراض دارد.

باقریان: عقیلی حق اعتراض به حکمش را دارد/ در عمان بازی می‌کنیم

اصغر باقریان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افرود: تنبیهی برای هادی عقیلی در نظر گرفتیم اما طبق روال وی می‌تواند به این حکم اعتراض کند و اگر عقیلی بابت این رای اعتراض داشته باشد آن وقت این اعتراض رسیدگی و نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

وی درباره اظهارات سایت عربستانی بابت احتمال حذف نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا طبق گفته‌های یک سایت تصمیم نمی‌گیرد کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی کشور عمان را پذیرفته است و ما در آنجا با نماینده عربستان بازی می‌کنیم.

مدیر عامل سپاهان درباره اعتراض به دادگاه CAS گفت: ما به خاطر کمبود وقت میزبانی در کشور ثالث را پذیرفتیم اما از حق خودمان هم نمی‌گذریم و به دادگاه CAS شکایت کردیم.

باقریان درباره اختلاف استیماچ با خلعتبری بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و وی در چند روز اخیر به علت کمر درد تمرین نمی‌کرد اما بعد از بهبودی همراه تیم به ازبکستان رفت.

وی درباره شایعه تمدید قرار داد استیماچ گفت: این مربی تا پایان فصل هدایت تیم را بر عهده دارد و بعد از پایان فصل پس از بررسی عملکردش تصمیم می‌گیریم.

مدیر عامل سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم بتواند بازی فردا را ببرد  تا روحیه لازم را برای ادامه بازیها پیداکند.

انتهای پیام/

برچسب ها: باقریان ، تیم ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار