شهرکرد؛

اقامت 72 هزار و 904 نفر شب مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری

72 هزار و 904 نفر شب مسافر نوروزی، در هتل ها، هتل آپارتمان ها، خانه های روستایی و مهمان پذیرهای استان چهارمحال و بختیاری اقامت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری گفت: از 28 اسفند 94 تا پایان تعطیلات نوروزی، 72 هزار و 904 نفر شب در هتل ها، هتل آپارتمان ها، خانه های روستایی و مهمان پذیرهای این استان اقامت کردند.

بهمن عسگری، با اشاره به فعالیت 11 موزه در چهارمحال و بختیاری افزود: از ابتدای تعطیلات تا 13 فروردین، 800 هزار نفر هم از موزه ها، جاذبه های تاریخی و فرهنگی، کانون های گردشگری استان بازدید کردند.
 
وی اضافه کرد: در نوروز امسال، در 33 نمایشگاه و 17 سیاه چادر عشایر، صنایع دستی هنرمندان چهارمحال و بختیاری، در معرض دید گردشگران و مسافران نوروزی قرار گرفت.

عسگری اظهار داشت: همزمان با ایام نوروز، 550 مرکز خدماتی ـ رفاهی و فرهنگی ـ تفریحی نیز در این استان، به مسافران و گردشگران ارائه خدمات کرد.

به گفته وی؛ از آغاز سفرهای نوروزی، 712 مورد بازرسی نظارتی از مجموعه های فرهنگی و خدماتی، مراکز اقامتی، دفاتر مسافرتی و مهمانسراهای استان چهارمحال و بختیاری هم انجام شد.

گفتنی است: ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، از ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ تا ۱۵ فروردين ماه جاری، با ۱۰ کمیته و ۸۳ عضو، به مسافران و گردشگران نوروزی در سطح استان، خدمات رسانی کرد.

انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار