مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد شور، نشاط و شادابی در بین قشر میانسال و سالمندان ضروری است.

محمود سلیمی در اختتامیه و تجلیل از طرح ملی بانو توانا گفت: ایجاد شور، نشاط و شادابی در بین قشر میانسال و سالمندان ضروری است و فرهنگ ورزش روزانه و صبحگاهی در بین این قشر نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه نقش ورزش در ایجاد امید به زندگی و روحیه با نشاط بی بدیل است، افزود: طرح‌های توانمندسازی در راستای کاهش هزینه‌های درمانی و بهبود شرایط جسمانی افراد میانسال و سالمند باید بصورت مستمر اجرایی شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان از طرح‌های توانمندسازی قشر سالمند و میانسال حمایت می‌کند، اظهار کرد: امروزه کم تحرکی و خانه نشینی قشر سالمند باعث کاهش توانایی جسمانی و وابستگی فرد به اطرافیان شده است و باید با فراهم کردن شرایط لازم و ترغیب و تشویق این قشر را به میادین ورزشی در رشته‌های مختلف، زمینه تحرک و پویایی را برای این افراد فراهم کرد.

سلیمی با تکریم جایگاه قشر سالمند و اهمیت توجه به جایگاه والدین بویژه مادران ادامه داد: اجرای طرح‌های آب درمانی در راستای کاهش ناهنجاری‌های اسکلتی، عضلانی و حرکتی سالمند موثر است و امید است این طرح بصورت مستمر اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار