سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر تهران معتقد است مجموعه این تیم تلاش می‌کند بهترین عملکرد را در آبادان به نمایش بگذارد.

جواد رحمتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: خوشبختانه بازیکنان شیمیدر تمرینات منظمی را پشت سرگذاشته‌اند و همه غیر از محمد ترابی که مصدوم است برای دیدار ششم مقابل نفت در آبادان آماده‌اند. 

وی ادامه داد: بازی در آبادان همیشه سخت است اما همان‌طور که پیش از این هم گفته بودیم، بازیکنان و همه مجموعه شیمیدر برای رسیدن به فینال هم‌قسم شده‌اند. ما سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را در آبادان به نمایش بگذاریم. 

رحمتی‌پور درباره میزبانی آبادان و وضعیت سالن 17 شهریور توضیح داد: ما همه چیز را به مسئولان گفته‌ایم و به یقین آن‌ها هم این حرف‌ها را به آبادانی‌ها منتقل می‌کنند. امیدواریم شرایط سالن نسبت به بازی قبل بهتر شود تا بازیکنان دو تیم راحت‌تر به بازی بپردازند. 

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر احتساب بازی‌های دور مقدماتی را در پلی‌آف مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد: اگر غیر از این بود، چه دلیلی داشت تیم‌ها سه دور با هم بازی کنند؟ درست است که پتروشیمی راه هموارتری تا فینال داشت اما اغلب  این اتفاق برای تیم نخست جدول می‌افتد و این موضوع طبیعی است. معتقدم برگزاری لیگ به این ترتیب جذابیت بیشتری خواهد داشت و هر بازی لیگ هم با احتساب در دور پلی‌آف حساس و جذاب می‌شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار