نتیجه استعفای علی رهبری تا 2 روز آینده مشخص می‌شود

علی رهبری از شرایط و درخواست‌های خود برای ابقاء در ارکستر سمفونیک تهران گفت.

علی رهبری مدیر سابق هنری ارکستر سمفونیک تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اتفاقات و حواشی مربوط به ارکستر سمفونیک تهران گفت: قرار بر این است که نتیجه نهایی مذاکرات مبنی بر ادامه فعالیت من در ارکستر سمفونیک روز دوشنبه مشخص شود و تا به این لحظه جلسات و رایزنی‌های متعددی انجام شده است اما جمع‌بندی و نتیجه‌گیری‌ها در 2 روز آینده مشخص خواهد شد.
 
وی ادامه داد: ما در حال صحبت کردن درباره قرارداد نوازنده‌های ارکستر هستیم که این افراد حدود یک ماه پیش، در یک گروه بین‌المللی از طریق آزمونی که بین افراد حاضر در ارکستر و افراد خارج از کشور و تهران برگزار شد 75 نفر انتخاب شدند.
 
رهبری در خصوص شرایط و درخواست‌های خود عنوان کرد: ما جلسات مختلفی با دفتر موسیقی، آقای مرادخانی و سایر دوستان داشتیم که در این میان درخواست اصلی من قرارداد نوازنده‌ها، حقوق ماهیانه و بیمه بوده که از موضوعات مهمی محسوب می‌شود و این موارد به بودجه و نظم درست ارتباط دارد.
 
وی درباره ادامه فعالیت خود با ارکستر سمفونیک تهران، اظهار داشت: تا زمانی که من قراردادی امضاء نکنم هیچ چیزی قطعی نیست ولی همه ما سعی می‌کنیم که این موضوع به جای خوبی برسد، آقای جنتی هم توجه بسیار زیاد و مثبتی داشته‌اند. البته ارکستر سمفونیک در یک سال گذشته کار خود را به نحو احسن انجام داده بنابراین ادامه فعالیت‌ها نیز باید به بهترین شکل ممکن و حرفه‌ای باشد، چرا که تمام نوازنده‌ها در سطح بسیار بالایی قرار دارند.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار