بیش از 60 هزار نفر از مسافران نوروزی و شهروندان اصفهانی از برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی در ضلع جنوبی پل خواجو دیدن کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه، برنامه هایی که از سوی این دبیر خانه در نوروز امسال برگزار شد شامل نمایشگاه کاریکاتورهای سه بعدی و اجرای برنامه شاد "عصرهای خاطره انگیز" بود گفت: در نمایشگاه کاریکاتورهای سه بعدی ۲۶اثر هنری از آثار هنرمندان برجسته کشور با موضوع فضای سبز، آلاینده های هوا، پاکی زمین و محیط زیست به نمایش عموم گذاشته شده بود که در طول ایام نوروز، حدود 26 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

محمد حسن مردانی در خصوص اجرای برنامه شاد "عصرهای خاطره انگیز" اظهار کرد: این برنامه در قالبهای نمایش خیابانی، استند آپ کمدی، خاطره گویی و تقلید صدا، عصرهای ایام نوروز برای مسافران و شهروندان اجرا شد.

وی افزود: دراین برنامه که حدود 39 هزار نفر حضور داشتند، سعی شد علاوه بر ایجاد فضای شاد برای تماشا کنندگان، موضوع های شهروندی همچون انجام صله رحم، آداب میهمانی رفتن، آداب سفر، خوش رویی و... به شهروندان و مسافران نوروزی آموزش داده شود.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی آموزش آداب میهمانی در یک هزار و ۲۰۰ایستگاه اتوبوس و آموزش آداب سفر در ۳۰۰تابلوی شهری در خیابانها و چهارراه های شهر را از دیگر برنامه های نوروزی کمیته فرهنگ شهروندی ذکر نمود که مورد توجه شهروندان و مسافران قرار گرفت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره 34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار