به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های هنرمندان و ورزشکاران  را که با تبریک سال نو به روز شده اند در اختیار شما کاربران قرار دهد.

حسام نواب صفوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عکس خنده داري بود اين عكس هاي سلفي هم شده داستاني ...طرف هواپيما را ربوده كمربند انتحاري هم بسته اين دوستمون هم اومده داره باهاش عكس سلفي ميندازه اصلا انگار نه انگار اين عكس دو نكته داشت اوليش خنده دار بود .دوم آفرين به جفتشون كه در اوج خشونت و شايد مرگبارترين فاجعه بهم اينقدر احترام ميگذارند كاش بعضيها بتوانند فرهنگ احترام را ياد بگيرند.

بسته اینستاگردی

صفحه اینستگرام منتسب به سردار سلیمانی نوشت: عكس يادگاري حاج قاسم سلیمانی با شهيد محمدحسين محمدخاني و جانباز قطع نخاع اميرحسين حاجي نصيري

بسته اینستاگردی

تتلو در صفحه اینستاگرام خود ضمن تبریک تولد خواهرش نوشت: خواهر عزيزم "نغمه" جان تولدت مبارك  انشاءالله كه هميشه سلامت باشى و خوشحال و پر از آرامش و هرچى از خداوند ميخواى بهت بده  الهى آمين

بسته اینستاگردی

وزیر ارتباطات محمود واعظی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ما در وزارت ارتباطات به دلیل ماهیت خدماتی، فنی، زیرساختی و اقتصادی باید در سال جدید تمام تلاش خود را در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به کار گیریم.

بسته اینستاگردی

حمید گودرزی در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود در کشور ایتالیا منتشر کرد.

بسته اینستاگردی

احمدرضا عابدزاده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سلام"ماندگارترین اثرهنری انسان محبت است~هرگزوسعت محبتتان راکم نکنید…

بسته اینستاگردی




مهراب قاسم خانی خوشحالی خود از  برد شب گذشته رئال مادرید رت در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکس زیر نشان داد.

بسته اینستاگردی

حدیث میر امینی با انتشار عکسی از فیلم "ورود آقایان ممنوع" در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ورود آقايان ممنوع از اون كارهايى كه هر عكسى ازش يه دنيا خاطره ى جذاب و دوست داشتنيه

بسته اینستاگردی


گلاره عباسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پايان تعطيلات و شروع دوباره ورزش و يك قول دسته جمعي بين من و شما همراهان صفحه ام كه درسال جديد "ورزش "و "تغذيه سالم "يادمون نره. يعني يادم نره.چند وقت يك بار به هم و به من ياداوري كنيد هميشه سلامت باشيد و شاد يك روز ورزشي خوب 

بسته اینستاگردی

پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مورچه‌ای کوچک دید که قلمی روی کاغذ حرکت می‌کند و نقش‌های زیبا رسم می‌کند. به مور دیگری گفت این قلم نقش‌های زیبا و عجیبی رسم می‌کند.

نقش‌هایی که مانند گل یاسمن و سوسن است. آن مور گفت: این کار قلم نیست، فاعل اصلی انگشتان هستند که قلم را به نگارش وا می‌دارند. مور سوم گفت: نه فاعل اصلی انگشت نیست؛ بلکه بازو است. زیرا انگشت از نیروی بازو کمک می‌گیرد. مورچه‌ها همچنان بحث و گفتگو می‌کردند و بحث به بالا و بالاتر کشیده شد. هر مورچه نظر عالمانه‌تری می‌داد تا اینکه مساله به بزرگ مورچگان رسید. او بسیار دانا و باهوش بود گفت: این هنر از عالم مادی صورت و ظاهر نیست. این کار عقل است.
تن مادی انسان با آمدن خواب و مرگ بی هوش و بی‌خبر می‌شود. تن لباس است. این نقش‌ها را عقل آن مرد رسم می‌کند.مولوی در ادامه داستان می‌گوید: آن مورچه عاقل هم، حقیقت را نمی‌دانست. عقل بدون خواست خداوند مثل سنگ است. اگر خدا یک لحظه، عقل را به حال خود رها کند همین عقل زیرک بزرگ، نادانی‌ها و خطاهای دردناکی انجام می‌دهد.

بسته اینستاگردی

سوسن حسنی دخت با انتشار عکسی از دوران جوانی اش در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چشم هايت را ورق می زنم مثل كتابی به زبانی بيگانه كه تنها از عكس هايش چيزی دستگيرت شود ........ اين عكسي از دوران جواني با دوستانه . بگيد من كدوم يكي هستم ؟ اصلا هم تو كانالم نگفتم.

بسته اینستاگردی


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.