فرمانده انتظامی مهاباد از کشف 210 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

فتاح بابانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت: برابر اخبار واصله مبنی بر دپوی سیگار قاچاق توسط فردی در این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مهاباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی کرده و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار دادند، در بازرسی از محل 210 هزار نخ سیگارت قاچاق در مارک‌های مختلف کشف شد.

فرمانده انتظامی مهاباد خاطرنشان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

بابانژاد اضافه کرد: پلیس مهاباد همواره آماده برخورد با قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه بوده و برای تحقق این هدف آماده دریافت اطلاعات و اخبار شهروندان از طریق تلفن 110 است.

وی برخورد با قاچاقچیان کالا را یکی از وظایف اصلی پلیس دانست و افزود: نیروی انتظامی با این افراد به شدت مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنها را نخواهد داد.

وی بر عزم راسخ ماموران سبزپوش انقلاب اسلامی در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در تحقق شعار امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» تاکید کرد و ادامه داد: ماموران انتظامی مهاباد با پاسداری از مرزها اجازه هیچگونه فرصت‌طلبی را به افراد سودجو و قاچاقچیان نخواهند داد.

بابانژاد همکاری اقشار مختلف جامعه برای ریشه‌کن کردن جرایم مختلف را خواستار شد و خاطرنشان کرد: قاچاق به طور قطع در اقتصاد کشورمان تاثیر منفی بر جا می‌گذرد، بنابراین می‌طلبد همه ظرفیت‌های نهفته در جامعه برای مبارزه با آن به کار گرفته شود و همه مردم همکاری کنند.

وی گفت: سیگارهایی که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شوند به هیچ وجه از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و در تولید آنها از سموم دفع آفات نباتی بالا و یا فضولات حیوانات و حشرات خطرناک استفاده می‌شود، لذا توصیه می‌گردد که افراد از مصرف این نوع سیگارها خودداری کنند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.