معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۲۰۰ هزار و 5647 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان آذربایجان‌غربی صورت گرفت.

سلیمان علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ با اشاره به عملکرد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی سال گذشته اظهار داشت: در این مدت 200 هزار و 960 مورد بازرسی در کل استان صورت گرفت.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: در این باره تعداد پرونده متشکله 10 هزار و 403 فقره با 11 هزار و 197 نوع تخلف بوده است.

علیزاده با اشاره به ارزش ریالی این پرونده‌ها تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده‌های مذکور 77 میلیارد ریال بوده است..

وی با بیان عملکرد واحد پروژه آرد و نان استان افزود: در این رابطه تعداد بازرسی صورت گرفته 38 هزار و 120 مورد، تعداد پرونده سی وهشت هزارو120 مورد و یک هزار و 588 نوع تخلفات مکشوفه و ارزش ریالی آنها6 میلیارد ریال بوده است

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی از تعداد چهار هزار و 785 مورد بازرسی صورت گرفته در زمینه قاچاق کالا و ارز خبر داد و بیان کرد: برای همین منظور تعداد 875 فقره پرونده با 886 نوع تخلفات کشف شد.

علیزاده اظهار داشت: در سال گذشته عمده کشفیات صورت گرفته نیز مربوط به سیگار و لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است

وی با اشاره به طرح‌های اجرایی امسال سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: امسال طرح‌هایی همچون طرح ویژه نوروز، ضیافت و بازگشایی مدارس در سراسر آذربایجان‌غربی انجام شد.

علیزاده به اجرای طرح‌های استانی فصلی اشاره کرد و افزود: امسال طرح‌های آرایشگران زنانه، بازرسی از اماکن ورزشی، سرویس و پوشاک مدارس، ICT، حمل بار، میوه و تره‌بار، مهد کودک و ایزوگام، کمیت و کیفیت، یلدا و حجاج، نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور، نصب سی‌ان‌جی گیت خودروی سواری و طرح جمع‌آوری مکمل‌های بنزین اجرا شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: علاوه بر آن همانند سالیان گذشته، روزانه قیمت‌ها توسط کارشناسان تیم بحران رصد و تغییرات قیمتی در سامانه قیمت ثبت شده و خلاصه‌ای از تحلیل وضعیت بازار به‌صورت هفتگی تنظیم و به مراجع ذیربط ارسال شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.