آبادان؛

برنامه ریزی برای میزبانی مسابقات در آبادان

آبادان از مسابقات بین المللی بوکس در سال ۹۳میزبانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: در سال ۹۴ برای میزبانی مسابقات بوکس درخواستمان را به اداره کل ارائه کردیم که این درخواست به فدراسیون بوکس نیز ارسال شد اما به رغم پیگیری های بسیار و پیش بینی اعتبار لازم از سوی فرماندار آبادان به دلیل عدم همکاری فدراسیون بوکس این مسابقات برگزار نشد.

پیمان ادیبی با اشاره به میزبانی آبادان از مسابقات بین المللی بوکس در سال ۹۳ افزود: ره آورد این مسابقات دعوت هفت بوکسور آبادانی به تیم ملی بود که این نشان از وجود پتانسیل بالا در این رشته ورزشی در آبادان بود.

وی گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت عدالت از سوی هیئت بوکس استان و درگیریهای فراوان میان هیئتهای بوکس آبادان و استان بوکسورهای آبادانی امکان بروز استعدادهایشان را نداشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با بیان اینکه سال گذشته مسابقات آسیایی بیلیارد به دلائلی در آبادان برگزار نشد، افزود: پارسال چندین مسابقه کشوری را میزبانی کردیم که در بخش انفرادی و تیمی حائز کسب مقام شدیم که این در ورزش آبادان یک رکورد بی سابقه به شمار می رفت.

اديبي گفت: برای امسال به طور جدی دنبال برگزاری مسابقات بین المللی پرورش اندام در آبادان هستیم، در این رشته استعدادهای بسیار خوبی داریم، استقبال گسترده ورزشکاران و علاقمندان این رشته از برگزاری مسابقات پرورش اندام در سطح شهرستان خود گواه این ادعاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.