در آبادان چهار سالن استاندارد سقف بلندوجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: در آبادان چهار سالن استاندارد سقف بلند داریم که اگر آن‌ها را اختیار بانوان قرار دهیم تیمهای مختلف آقایان دچار مشکل می‌شوند لذا برای جبران این کمبود مجبور شدیم تا ساعتهایی را در اختیار بانوان قرار دهیم تا به طور مشترک از این سالن‌ها استفاده شود.

پیمان ادیبی با اشاره به اینکه بیشترین زمانی که سالن‌ها به بانوان اختصاص داده می‌شود، صبح‌ها است، افزود: از آنجایی که بیشتر بانوان صبح‌ها شاغل و یا مشغول تدریس در مدارس و دانشگاه‌ها هستند به طور عملی استفاده از سالن‌ها در صبح با توجه به فراغت بیشتر بانوان در بعدازظهر‌ها چندان با استقبال آنان مواجه نمی‌شود.

وی گفت: به رغم تمامی مشکلات و کمبود‌ها از مسابقات ورزشی بانوان غافل نشدیم و برگزاری مسابقات در رشته‌های بسکتبال، هندبال و ژیمناستیک خود گواه این مدعا است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان افزود:در رشته فوتسال و به ویژه فوتبال بانوان به رغم وجود استعدادهای بسیار خوب و علاقمندان زیاد متاسفانه با مشکلات عدیده‌ای مواجهند، سعی کرده‌ایم تا از امکانات ناچیزی که در اختیار داریم به بهترین وجه ممکن استفاده کنیم و تا الان نیز موفق بوده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.