نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: قدرت دفاعی ایران لرزه را به جان دشمنان انداخته است.

ملت ایران اجازه نمی دهند که مسئولین دست از توجه به مباحث نظامی بردارند

 به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت‌الاسلام و المسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در مراسم ترحیم والده سردار سلامی که در مسجد امام خمینی شهرک شهید محلاتی برگزار شد، اظهار داشت: ما نیازی به موشک‌هایی با برد بالای 2 هزار کیلومتر را نداریم و همین موشک‌هایی که داریم وحشت را به جان دشمنان ما انداخته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس  ادامه داد: آمریکایی‌ها 37 سال است که هیچ غلطی نتوانسته‌اند بکنند و در آینده نیز هیچ غلطی نخواهند کرد.

وی با اشاره به تحرکات آمریکایی ها در منطقه اظهار داشت: همه تحرکاتی که آمریکایی‌ها انجام می دهند بر روی نقاط قوت ملت ایران بوده و این نقاط قوت به جایی رسیده که هیچ امکان جلوگیری و برگشتی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین‌ شیرازی در موضوع موشکی ادامه داد: در بحث موشکی به لطف الهی در وضعیت مطلوبی هستیم و همه دنیا می‌داند و این نقطه امید ملت ایران است و ملت شریف اجازه نخواهند داد که مسئولین کشوری دست از توجه به مباحث نظامی بردارد.

وی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری افزود: ما می توانیم پیشرفت‌های موشکی را الگوی خود قرار داده و در سایر حوزه‌ها نیز به پیشرفت‌های بزرگی دست پیدا کنیم و ترس دشمن از این است که موفقیت‌های موشکی ما بر سایر حوزه‌های موجود تاثیرگذار باشد اما دشمنان این را می‌دانند و بدانند که به هیچ عنوان در این مسیر عقب‌نشینی وجود نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در پایان خاطر نشان کرد: مباحثی که در حیطه عقب نشینی در راستای نظامی مطرح شده چیز تازه‌ای نیست و هر کس بخواهد درمقابل اقتدار ملت ایران آگاهانه یا غیر آگاهانه موضع‌گیری کند آب بر آسیاب دشمن ریخته و سودی نخواهد برد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: دفاعی ، شیرازی ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار