رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم،با تاکید بر اینکه مجلس و دولت در تقویت زیرساخت‌های زیارتی قم کوتاهی کرده‌اند،اظهار کرد: تکمیل این زیرساخت‌ها برای 20 میلیون زائر قم که در نقاط مختلف کشور ساکن هستند، مفید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، عباس ذاکریان، با بیان اینکه در ایام نوروز دستگاه‌های مختلف استانی به ویژه شهرداری برای خدمات‌رسانی به زائران تلاش بسیاری داشتند، بیان کرد: اگر عملکرد شهرداری نسبت به داشته‌های آن سنجیده شود نشان می‌دهد که این مجموعه توانسته در کارنامه خود نمرات درخشانی را برای خود رقم بزند.
وی با تاکید بر اینکه مجلس و دولت در تقویت زیرساخت‌های زیارتی قم کوتاهی کرده‌اند،گفت: تکمیل این زیرساخت‌ها برای 20 میلیون زائر قم که در نقاط مختلف کشور ساکن هستند، مفید است به همین علت همه نمایندگان مجلس باید نسبت به پیشرفت قم نگاه ویژه داشته باشند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: بنده از طرف دولت و مجلس از زائرانی که در شهر قم حضور داشته عذرخواهی می‌کنم و امیدواریم این مجموعه‌ها کم‌کاری خود را در سال جاری جبران کنند.
وی در پایان با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به زائران در مبانی دینی اسلام گنجانده شده است، تصریح کرد: مسئولان نباید به این امر نگاه‌های اقتصادی داشته باشند، مرکز کنترل ترافیک یکی از زیربناهای اصلی شهر قم است و با هزینه کمی می‌توان شهر قم را به دوربین‌های مورد نیاز تجهیز کرد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار