رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه از برگزاری یک هزار و ۳۰۰ نشست از سوی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبرحسینی نژاد در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی که با حضور اعضای هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه انجام شد، به نامگذاری امسال به  اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و  اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در سال 1368 تأسیس گردیده و تاکنون، با برگزاری 7 دوره، 80 طرح را در ساحت های گوناگون حوزه بررسی، تصویب و ارائه نموده است.

وی ابراز داشت: تاکنون طرح های اثرگذاری از سوی این مجمع ارائه شده که دستاوردهای مناسبی داشته است.

*تشکیل مجمع نمایندگان طلاب و فضلا با حضور ۲۰۲ نماینده

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه خاطرنشان ساخت: این مجمع در دوره جدید با حضور 202 نماینده از اساتید و فضلا تشکیل کرده که بحمدلله رویکرد انقلابی در آن موج زده و 50 درصد از اعضاء آن از رزمندگان، جانبازان و ایثارگران بوده و مابقی از جوانان فاضل می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد تصریح کرد: تشکیل مجامع استانی از طرح های اثرگذار این مجمع بوده که بحمدلله دست آوردهای مناسبی برای طلاب استان ها داشته است.

*برگزاری یک هزار و ۳۰۰ نشست از سوی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه

وی بیان داشت: در دوره اخیر، نمایندگان طلاب، یک هزار و 300 نشست با طلاب استان های خود داشته که مباحث استانی و روز را مورد توجه قرار داده اند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه اظهار داشت:  نمایندگان طلاب برای پیگیری و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، آماده بوده و از نظرات حضرتعالی استفاده خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار